bosschebolletjes.reismee.nl

Mexico City, de ontmoeting

Spannend, zoals in een film. Ja, dat is wel de beste omschrijving die we hieraan kunnen geven.

De begintune van een romantische scene, de muziek begint.. -play -

Een wanhopige man strand op de verkeerde Terminal (1) in Mexico Ciudades. De jonkvrouwe landt na een verhitte vlucht van 14 u. op Terminal 2. Waar o waar....hoe vinden zij elkaar...

Zenuwachtig, bellen zij, na 6.5 week. en 7 uur, 47 minuten elkaar. ' Waar ben je' .

Een verlate vlucht, een hell van een dag, de verkeerde La Paz (dus niet Bolivia i.i.g.) - Mexico City geboekt, zorgde voor ietwat lastige reis. Hij zag slechts 3 -tussenstops, by the way, vliegveld El Salvador het meest slaapverwekkende ever... 21.34, landde hij..., en rende hij zijn bagage bij elkaar.

Zij met een verschrikkelijke tussenstop in NY, rennend van het ene, haalde zij op 3 minuten *echt waar* haar vlucht naar Mexico City. Waar zij landde met haar vliegtuig op het verkeerde terminal,

Surprised
om 21.50, daar waar zij verlangend om haar heen keek, gepakt en gezakt. In haar rose truitje..

Koortsachtig met veel moeite bemachtigd hij zijn bagage, the shuttle trein op naar terminal 1.
Het is best groot daar,

Yell
. Zij bellen, hij is chaggie, ' waarom ben ik daar niet', denkt hij..

Eenmaal in Terminal 1, ziet hij het rose truitje, zij ziet hem....Ruw, (met baard) lange haren, zijn ogen, gebruind met backpack rennen zij naar elkaar...

Een innige omhelzing, een lange kus, stralend en genietend, - overigens de muziek gaat nog steeds door- , laat hij zijn a-4tje zien met ' Bienvenido Jannie en Mexico Ciudades, het werd ook eens tijd ook', zij lacht vertederend.

Een mooie nacht in een luxe hotel in Mexico City volgt.. Zona Rosa is te gek, ons hotel met zwembad ook, maar we hebben hier weinig oog voor...

Einde muziek, volgende scene....