bosschebolletjes.reismee.nl

Ajuu Parapluuu...

We zijn geland! Het regent. Hoera..

Iedereen heel ergbedankt voor alle lieve warme enfijnemailtjes, sms-jesen berichtjes. Bedankt ook dat wij het 'Weer' van Nederland doorkregen, dat deed ons erggoed! ;)

Asia wasvoor ons onvergetelijk:

De contrasten,de mensen, het eten, de vriendelijkheid, de speciale kortingen, de lach ennatuurlijk het weer. We missen onze rijst, spreek uit 'Lice'. Natuurlijk is daar ook de andere kant;de armoede, amper electriciteit, machtmisbruik, politieke instabiliteit,de viezigheid, corrupte taxichauffeurs, verkopers en koude douchesen niet te vergetenhet ongedierte.
Aargh, we missen het nu al.

We vergeten nooit hoe aardig iedereen in Azie is, daar kunnen we in Nederlandnog veel van leren. 17 vluchten laterkwamen we glimlachend, dromend en genietendaan op regenachtigSchiphol en weer een paraplu. Alleen dit keer niet voor de zon.

Nogmaals bedankt voor het lezen van ons blog.
Alle nieuwe'reisvrienden' bedankt voor de fantastische reis, het was onvergetelijk!

Even nog een paar dagen landen nu..

Ajuu paraplu,

Rick y Jannie..

p.s. tijd voor een Bossche Bol..

p.s. ii: Na China, Thailand, Myanmar, Thailand, Bali, Gili's, Lombok, Thailand, Nepal, Malaysia, Thailand vervolgen we nog een weekje onze reis naar 's-Hertogenbosch, Breda, Tilburg, Eindhoven, Boekel, Vorstenbosch, Mill en Den Haag...afspreken? Een beller is sneller...

Martine

Hey wat toevallig, wij zijn vannacht terug gekomen uit Egypte. Misschien tegelijkertijd naar Brabant afgezakt?

Ja, kom maar even een paar dagen bij van het avontuur. Tot volgende week ofzo? Ik kijk ernaar uit om bij te kletsen: hebben we niet een vergaderingetje in te plannen? ;-)

Groetjes, Martine

jpi

hehe luitjes,
jullie zijn er weer!
nu eerst ff uit dat ó zo bekende zwarte gat kruipen. en dan snel weer genieten van onze zomer die klaar staat en waarin weer heeel veel leuke uitjes, evenementjes en feesjes gepland staan.
tot snel, mri jpi

mri

jajajajaja ook naar DH afzakken inderdaad!
wat goed dat jullie er weer zijn! maar inderdaad nu ff heel erg in dat niets vallen pfffff heeft bij ons wel maandje of 2 geduurd hoor ;-)
tot snel hoop ik maar kom eerst maar ff lekker bij
liefs

Marie Louise

Hoi Janny & Rick, Heb even de kans om te schrijven (internet is weer een ramp in Jinja). Fijn dat julie weer veilig in Nederland zijn. Succes met het acclimatiseren. Ben in juli weer in Tilburg, dan is er vast tijd voor 'n bakje leut, hoop ik!

TANTE PAULA OME ARI

FIJN DAT JULLIE WEER THUIS ZIJN . GENIET NOG VD VAKANTIE. EN VOLGENDE WEEK WEER MET FRISSE!!!!!MOED AAN DE GANG .