bosschebolletjes.reismee.nl

'Bangkok' Alfabet

Bangkok Alfabet

Over Thailand is alles waar wat je erover gehoord hebt.

(W e zijn net de helpdesk van Essent, we lopen wat achter, maar we doen er alles aan om de achterstand in te lopen)In voorbereiding op ons Myanmar blog, hierbij het Bangok Alfabet.

De A = van Alles, maar dan ook alles is er te koop
B = Bangkok en Borsten, die hebben de Thaise meisjes niet.. ;)
verder B = Blah blah blah..etc. en springen we snel naar de Letter H
H = van Hoertjes die hebben we veul gezien, man/vrouw & ladyboys
I = Inspiratie, dat we ff niet hebben voor ons blog
K= van Kip Cashew, dat heeft Jannie volgens mij alleen maar gegeten ;)
L = Lekker relaxed want dat is Thailand
M =Mmaaaassssahaaage zonder Happy End, die waren overigens heerlijk
N= Nachtleven bruist
O= (K)oraal witte stranden
P = Plakplaatjes, don't go without to the beach, sorry Mam..

Cool

R = van Rijst dat komt onze neus uit
S= Stranden, die zijn absoluut Gorgeous en Fantastisch

T = TukTuk & toeristen, die zijn er helaas veel te veel

U= van Uitmuntend want dat is ons oordeel over dit helse oord
V = Voetbal t-shirts, dat dragen Britten graag op Ko Phi Phi

...
En dat brengt ons bij Z, deze Zamenvatting van Thailand.
Een verlate Alaaaf, op naar hetMyanmar blog..

Rick y Jannie

p.s. lekkernij: Kip Cashew, Banana Pancake met Nutella

(Een beetje een Lost aflevering dit Blog, de tijden lopen kriskras door elkaar)

Rolf van Oostrum

Rick en Jannie. Gelukkig kunnen jullie weer een beetje genieten. Ik zie lachende gezichten op de foto's en dat is een goed teken. Blijf genieten en blijf vooral daar. Hier is het kabinet gevallen dus het heeft totaal geen zin om naar een stuurloos land terug te keren. Daarnaast is de lente hier nog lang niet in zicht.

Geniet!

Rolf

bas en marielle

Wat een mooie foto's. En dat weertje.... Fijn om te lezen en te zien dat jullie genieten. Blijf dat vooral doen.
Liefs Bas & Marielle Pim en Ties.

Guido Gihaux

Rick en Jannie,

het alfabet om niet terug te keren naar dit koude kikkerlandje:

S omdat het sneeuwt
U omdat het uitermate koud is
C omdat we collectief stuurloos zijn
K omdat de kans dat het hier warmer is, erg klein is
S omdat jullie daar super moeten genieten.

have fun!
Guido

Koen en Loes

Hallo samen!
Ik kreeg van ons mam vandaag deze site door, om eens door te lezen wat jullie allemaal meemaken. Nou, nou, wat een verhalen!! Dit vergeten jullie nooit meer!
We hopen dat jullie genieten van de verdere reis en we lezen het hier wel!
Groetjes Koen en Loes

Maartje

Hoi Rick, beste Jannie,
Wat een afschuwelijk verhaal hebben jullie beleefd. En wat ontzettend fijn dat het toch nog zo relatief 'goed' kon aflopen. Hoewel het nog lang niet helemaal afgelopen zal zijn, begrijp ik. Dit gebeuren van jullie is nou precies de reden waarom moeders nooit blij zijn als hun kinders wereldreizen maken. En waarom je toch moet gaan - want op een gegeven moment durf je zelf misschien ook niks meer.
Jullie laatste foto's zien er gelukkig erg lekker uit. Zo'n Ko Samet is waarschijnlijk ook niet de slechtste plek ter wereld om bij te komen van een ongeluk.
Sterkte en plezier de komende tijd!

j.van sleeuwen

Hallo Jannie en Rick hoe gaat het bij juli wij hopen op alles naar wens,als ik de fotos zie in de rolstoel op het strand en in de gips op bed en goed ingepakt zit dat het weer goed hersteld dat is van groot belang voor de verdere reis.Rick ik heb noch even met je moeder over juli gepraat,in het gemeente huis,en Jannie met jou moeder over de fotos,en zo kom ik toch wel een eintje verder.Wij proberen op deze mooie manier op de hoogte te blijven.Jannie en Rick heel veel succes en toch veel plezier,en je stuurd noch maar wat fotos dan blijven we juli kennen,als we die mogen zien teminste tot horen of zien GR tante Mien en ome Jan Boekel.

Ankie Joos

Hey Rick en Jannie,

ik hoorde pas laat van jullie ongeluk en had daarom nog geen reactie gestuurd.. Ik hoop dat alles goed gaat. Het alfabet klinkt in ieder geval goed en de foto's zien er super uit. Was jij dat aan de telefoon, Rick? Ik verstond er niets van en wist niet dat jij het was, maar goed: alsnog een goede reis toegewenst (beter laat dan nooit, toch?) en geniet er nog van! Groetjes

jo en truus bekkers

Hoi Rick en Janny hoe gaat het met jullie reis??
Wij hopen dat het herstel van janny voorspoedig verloopt.en Rick van deblauwe plekken af is.Waar zitten jullie op dit moment??
De groeten van Truus en Jo