bosschebolletjes.reismee.nl

Te koop krukken ;)

Er waren eens twee Stokken...

Na wat kilometers, vliegmijlen, boottochtjes en kruk-meters. Hebben de krukken van Jans ook wat wat plekskes aangedaan. Na Ko Samet, Bangkok, Chiang Mai, Bangkok, Denpensar (Bali), Gilli Islands, Kuta (Lombok), Ubud (Bali) en wat strandjes, is het tijd om het echte reizen weer op te pakken.

Jans is min of meer los van de krukken. Hoera, ze kan weer een beetje hobbelen. Na heel veel oefenen, bloed, zweet en tranen, het eerste shop-resultaat: 2 paar slippers, een korte broek, snuisterijen en 2 shirtjes.

Na ups en downs, een lach en wat traantjes. Zijn wij vele lieve mensen verder. Zij hebben ons geholpen, samen met de Thaise Massage Cursus die we in Chaing Mai gedaan hebben, om het letterlijk een plekje te geven.

Zo gingen de krukken op de Olifanten, knuffelden we Tijgers. Gingen ze de Tuk Tuk in en uit. Kregen we voorrang op vliegvelden, gingen we voorbij aan rijen en incheckbalie's. Tilden we Jannie van de ene boot naar de andere. En het woord.... van deze weken: 'You Madaaam, motorbike accident'. Jannie's standaard antwoord. 'No, sir(L), Bus, Big Bus....'

Na 703 keer per persoon, het verhaal te hebben verteld. Vele Oeh's en Aaah's en gefronste wenkbrauwen, kunnen we het woord 'busaccident' niet meer horen. Tijd voor een aangepaste versie.

We reizen weer! Dat doet onze verbrande hoofdjes goed.

De Stokken leefden nog lang en gelukkig in het Stokjesgebied, een rijk, ver hier vandaan, wat we nu kennen als Azie. Zo heb je de 'ik eet met stokjes, ik maak muziek met stokjes, ik kook op stokjes, ik loop op stokjes' . etc. etc.

Nouw, alle gekheid op een stokje, kortom: te koop Krukken i.z.g.s. af te halen in Nepal, Kathmandu.. http://link.marktplaats.nl/336220283

Besos,

Jannie y Rick

p.s. Lekkernij: Rick deed nog een Thaise Kookcursus, kom de lekkernij zelf maar proeven..

Imke

Hahaha, cool mensen!!
Klinkt goed en ik ben benieuwd of er iemand op de advertentie gaat bieden. Ze zijn gek als ze het niet doen, die stokken zijn wereldwijs!
Fijn dat jullie weer verder kunnen en de draad weer zo goed op hebben kunnen pakken. Maak er nog wat moois van en geniet van elkaar! X im

Gijsha

Leuke add op de marktplaats. Fijn om te horen dat jullie weer vooruit kunnen. Geniet er nog even van en kom dan maar weer eens lekker terug naar NL. Hier worden jullie ook gemist hoor. Liefs van Femke en Gijs

joop, marieke en jens

heeee daar bossche stokjes eeehhh bollen!
we schrijven ons vast in voor een thais maaltje gemaakt door Rick met ondertussen de mooie reisverhalen met plaatjes :-) nu al zin in! maar geniet nog ff van Nepal en tot snel in NL
groetjes

Mark

Toffe foto's..!!
en ik maar denken dat ze zo thuis zouden zijn.
Succes zonder de krukken, nu je weer op "eigen beentjes kan staan".....

oh ja, die kleur van jullie staat Anke niet echt aan, maar ff een zonnebank aangeschaft.

groeten

Martine

Fijn om te horen en leuk geschreven! Have fun you two... make a special (p)rice 'reis'.

Chris

Goed bezig jullie. Nepal, te gek zeg. Geniet er nog even van en dan snel weer naar huis. Het begint weer zomer te worden, het WK komt er aan en wij lusten wel wat Thai food door onze ricky bereid. Dus tot snel!

X
Chris

De Alebeekjes

hoi jans en rick geniet nog van de laatste weekjes vakantie.Succes met de verkoop v d krukken.en tot gauw weer in het Brabantse V BOSCH xxxxxx