bosschebolletjes.reismee.nl

Tel je zegeningen..

Nï Häo,

'Wö de 'ming zi jiào Rick'Zo dat Chinees is best lastig. Kortom waar een Iphone met chinees cursusallemaal niet goed voor is. Toch zijn die cursusjes stiekem briljant. Want wie verzint; Ik heet William maar iedereen noemt me Bill. Briljant. Anyway:

Vanaf 5 januari trekken we 106 dagen van Beijing naar Dehli. Tijd voor nieuwe indrukken en inspiratie, mooie kiekjes en avontuur. Helaas mis ik Carnaval, voor het eerst in 33 jaar. En dat komt aan, dat doet pijn.

Momenteel bereiden we e.e.a. voor.Eén van ons twee is daarin wat gedetailleerder dan de ander en vindt dat fijn ;$.Wij zijn er niet, maar toch vinden we hetfijn dat de achtergrond informatie klopt. Kortom: mocht je de vraag krijgen, dan verwijs je naar Bossche Bolletjes of licht even toe, scheelt ons weer een e-mailtje. ;)

Dus wat aanvullende informatie volgt nu: dit eventueel voor een intermezzo tijdens een saai Nieuwjaarsborreltje: 'Goh die Rick & Jannie vertrekken maar mooi vanBeijing naar Dehli, hebben ze goed gedaan zeg. Volgens mij doen zij daartussen een trekking in Tibet en Nepal. 'Ja hoorrrr ' Ja, zij volgen gedeeltes van de Oude Zijde Route. Vervolgens gaan zijeen week of 5 naar Thailand, e.o. Vietnam of Laos en met een beetje gelukproberen ze Mayamaraan te doen. Ow dan zullen ze wel ook op fietsjes springen in Beijing, Dehli en Bangkok. Precies en dan Skaten ze op de muur en knallen wat grafitti op de Taj Mahal, hehe. Dan denken ze toch nog een beetje aan Nederland.

Tot slot: de plichtplegingen: Rickdankt Frank &Ank in het bijzonderen Jansiedankt Theo & Janvoor deze fantastische kans.

Zai jian..

Rick y Jannie